Vouwdozen
Services
Online vormgeven
Produktvoorbeelden
Zakelijke oplossingen
Hoe bereken ik de levertijd?
Hoe bestel ik in de onlineshop?
Waar kan ik de status van mijn order bekijken?
Hoe kan ervoor zorgen dat mijn order op de gewenste dag bij mij is?
Hoe kan ik bewijsexemplaren bestellen?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn drukgegevens verzenden?
Hoe vraag ik een individuele offerte aan?
Ik heb een schriftelijke offerte nodig. Wat nu?
Ik heb mijn gedrukte product zo snel mogelijk nodig. Wat moet ik doen?
Ik wil hetzelfde gedrukte product graag nogmaals bestellen - kan dat?
Kan ik een andere oplage bestellen dan in de onlineshop wordt aangeboden?
Kan ik een persproef en/of een exemplaar ter correctie aanvragen?
Kan ik klimaatneutraal laten drukken?
Kan ik meerdere producten tegelijkertijd bestellen?
Kan ik mijn bestelling achteraf bespoedigen?
Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen?
Kan ik mijn drukgegevens achteraf wijzigen?
Kan ik producten aanvragen die buiten het assortiment vallen?
Kan ik producten direct online vormgeven?
Krijg ik korting wanneer ik een heel grote bestelling plaats?
Kunnen er nog andere drukbare producten worden gekocht dan in de onlineshop worden aangeboden?
Kunt u mij productvoorbeelden toesturen?
Vóór wanneer moet ik de drukgegevens bij "spoeddruk" hebben geüpload?
Waar vind ik de AV?
Wat gebeurt er wanneer ik de drukgegevens niet op tijd heb geüpload?
Wat moet ik in het veld "referentietekst" invullen?
Zijn er templates die ik kan gebruiken?
Bestaat er een goedkeurings-PDF?
Bij mijn product worden alleen vectorgrafieken geaccepteerd. Wat betekent dat precies?
Het formaat van mijn gewenste product wordt aangegeven als staand formaat. Drukt u ook in liggend ...
Hoe bereken ik de margetoename bij brochures?
Hoe bereken ik de rugdikte bij boeken?
Hoe bereken ik de rugdikte bij catalogi?
Hoe hoog is de maximale inktbezetting?
Hoe hoog is de minimale inktbezetting?
Hoe hoog moet de resolutie van mijn gegevens zijn?
Hoe kan ik mijn drukbare product aan beide kanten laten bedrukken?
Hoe kan ik mijn drukgegevens uploaden?
Hoe leg ik een steunkleur aan in mijn drukbestand?
Hoe maak ik UV-inkt aan?
Hoe maak ik UV-lak aan?
Hoe maak ik de omslag bij brochures op de juiste manier aan?
Hoe maak ik de omslag bij catalogi op de juiste manier aan?
Hoe maak ik de veredeling met zilverfolie aan?
Hoe maak ik een speciale kleur aan?
Hoe maak ik mijn logo voor reclameartikelen in goud of zilver aan?
Hoe maak ik mijn logo voor reclameartikelen in het wit aan?
Hoe maak ik reliëflak aan?
Hoe werkt de "Online vormgeven"-tool?
Hoelang worden mijn drukgegevens opgeslagen?
Ik heb problemen bij het laden van de pagina. Wat nu?
JPEG, TIFF en andere bestanden naar vectorgrafieken converteren
Kan ik een PDF met meerdere pagina's uploaden?
Kan ik mijn drukgegevens vervangen?
Kunt u de vormgeving van mijn drukwerk verzorgen?
Mijn upload doet het niet, wat kan ik doen?
Naar wie kan ik mijn drukgegevens sturen?
Vier kleuren vind ik niet voldoende - ik wil graag een veelkleurig gedrukt product. Wat nu?
Waar moet ik bij lettertypes op letten?
Waar moet ik bij lijnen op letten?
Waarom moet ik mijn drukgegevens aanmaken in CMYK?
Waarom zien de kleuren op mijn gedrukte product er anders uit dan op het beeldscherm?
Wat betekent "inslagschema"?
Wat betekent 1/0-kleurig, 2/1-kleurig, 4/4-kleurig?
Wat is een bestand ter aanzicht?
Wat is een snijmarge of afloop?
Wat is het verschil tussen de kleurweergave bij RGB en CMYK?
Wat wordt er bij de gegevenscontrole gecontroleerd?
Wat zijn snijtoleranties?
Wat zijn transparanties?
Wat zijn vouwlijnen?
Welke bestandsformaten kan ik versturen?
Welke gegevenseisen moet ik in acht nemen?
Welke instellingen gebruik ik voor een PDF die optimaal kan worden afgedrukt?
Welke veiligheidsafstand moet ik in acht nemen?
Worden mijn drukgegevens gecontroleerd alvorens ze worden gedrukt?
Geeft u korting?
Hoe en wanneer ontvang ik mijn factuur?
Hoe kan ik een factuur nogmaals ontvangen?
Hoe kan ik een nieuwe creditcard opslaan of bestaande gegevens wijzigen?
Hoe ontvang ik mijn geld terug na een annulering?
Ik heb als betaalwijze "creditcard" geselecteerd. Waar moet ik dan op letten?
Ik heb een geldig BTW-nummer vermeld. In welke landen kan ik laten leveren?
Ik wil mijn factuuradres graag wijzigen. Hoe kan ik dat doen?
Kan de factuurontvanger afwijken van de ontvanger van de levering?
Kan ik een factuur op een andere naam laten zetten?
Kan ik mijn order zonder BTW ontvangen?
Kan mijn leveradres afwijken van het factuuradres?
Ontstaan er bij een bestelling met een internationale overboeking vertragingen?
Uw systeem accepteert mijn BTW-nummer niet. Wat kan ik doen?
Waar en hoe kan ik mijn tegoedbon inwisselen?
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Wordt het bedrag van de bestelling direct van mijn creditcard afgeschreven?
Hoe hoog zijn mijn verzendkosten?
Hoe wordt mijn order verzonden?
Hoeveel weegt mijn bestelling?
Ik heb meerdere bestellingen opgegeven. Worden deze samen verzonden?
Ik kan mijn pakket niet volgen. Wat nu?
In welke landen kan ik laten leveren?
Is bezorging op zaterdag mogelijk?
Is een neutrale verzending mogelijk?
Kan ik alle producten in pakketten van 15 kg laten leveren?
Kan ik de wijze van verzenden achteraf wijzigen?
Kan ik het leveradres achteraf wijzigen?
Kan ik mijn bestelling bij u afhalen?
Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een verpakkingsstation of een pakketshop?
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren dan mijn eigen?
Kan ik mijn order over meerdere leveradressen verdelen?
Kan ik naderhand nog wijzigen of mijn bestelling in pakketten van 30 of 15 kg wordt geleverd?
Kunnen afzonderlijke producten van één bestelling als spoedzending worden verstuurd?
Waarom heb ik mijn levering nog niet ontvangen?
Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik op de leverdatum niet aanwezig ben?
Wat is de leverstatus van mijn order?
Wat is het verschil tussen de standaard verzending en de standaard verzending PLUS?
Wat kan ik doen wanneer ik op de aangekondigde leverdatum niet aanwezig ben?
Wordt er milieuvriendelijke verzending aangeboden?
Wordt mijn order met een expeditiebedrijf of pakkettransporteur verzonden?
Wordt mijn order met een expeditiebedrijf verzonden?
Er werd een kleinere oplage aan mij geleverd dan besteld. Wat nu?
Hoe kan ik over mijn bestelling reclameren?
Hoe lang duurt herdrukken?
Hoe wordt mijn reclamatie zo snel mogelijk in behandeling genomen?
In welke vorm wordt mijn klacht afgehandeld?
Kan ik de productconfiguratie bij een herdruk wijzigen?
Mijn levering is niet goed. Kan ik een nieuwe bestelling opgeven?
Moet ik bewijsexemplaren of foto's opsturen?
Wanneer wordt mijn reclamatie in behandeling genomen?
Hoe kan ik mij registreren?
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
Hoe kan ik mijn klantenaccount wissen?
Hoe kan ik mijn leveradres wijzigen?
Hoe kan ik mijn tegoed gebruiken?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Ik kan niet meer inloggen! Waar kan dat aan liggen?
Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen. Wat moet ik doen?
Ik wil me graag afmelden voor de nieuwsbrief. Wat moet ik doen?
Waar kan ik mijn tegoed bekijken?
Hoe kan ik in contact komen met Onlineprinters?
Is Onlineprinters gecertificeerd?
Maakt Onlineprinters zich hard voor de bescherming van het milieu?
Sponsort Onlineprinters mijn evenement?
Waar vind ik de algemene voorwaarden van Onlineprinters?
Waar vind ik het colofon van Onlineprinters?
Wat is het adres van Onlineprinters?
Wat zijn de bankgegevens van Onlineprinters?
Wat zijn de openingstijden van het klantencenter?
Is de "Online vormgeven"-tool gratis?
Kan ik bij het "online vormgeven" eigen foto's en logo's gebruiken?
Moet ik een programma installeren om de "Online vormgeven"-tool te kunnen gebruiken?
Uit welke lettertypes kan ik in de tool een keuze maken?