Top 3
Bestelling en order
- Hoe bestel ik in de onlineshop?
- Hoe kan ervoor zorgen dat mijn order op de gewenste dag bij mij is?
- Hoe kan ik bewijsexemplaren bestellen?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Hoe kan ik mijn drukgegevens verzenden?
- Hoe vraag ik een individuele offerte aan?
- Ik heb een schriftelijke offerte nodig. Wat nu?
- Ik heb mijn gedrukte product zo snel mogelijk nodig. Wat moet ik doen?
- Ik wil hetzelfde gedrukte product graag nogmaals bestellen - kan dat?
- Kan ik een andere oplage bestellen dan in de onlineshop wordt aangeboden?
- Kan ik een persproef en/of een exemplaar ter correctie aanvragen?
- Kan ik klimaatneutraal laten drukken?
- Kan ik meerdere producten tegelijkertijd bestellen?
- Kan ik mijn bestelling achteraf bespoedigen?
- Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen?
- Kan ik mijn drukgegevens achteraf wijzigen?
- Kan ik producten aanvragen die buiten het assortiment vallen?
- Kan ik producten direct online vormgeven?
- Krijg ik korting wanneer ik een heel grote bestelling plaats?
- Kunnen er nog andere drukbare producten worden gekocht dan in de onlineshop worden aangeboden?
- Kunt u mij productvoorbeelden toesturen?
- Vóór wanneer moet ik de drukgegevens bij "spoeddruk" hebben geüpload?
- Waar kan ik de status van mijn order bekijken?
- Waar vind ik de AV?
- Wat gebeurt er wanneer ik de drukgegevens niet op tijd heb geüpload?
- Wat moet ik in het veld "referentietekst" invullen?
- Zijn er templates die ik kan gebruiken?
Drukgegevens
- Bestaat er een goedkeurings-PDF?
- Bij mijn product worden alleen vectorgrafieken geaccepteerd. Wat betekent dat precies?
- Het formaat van mijn gewenste product wordt aangegeven als staand formaat. Drukt u ook in liggend ...
- Hoe bereken ik de margetoename bij brochures?
- Hoe bereken ik de rugdikte bij boeken?
- Hoe bereken ik de rugdikte bij catalogi?
- Hoe hoog is de maximale inktbezetting?
- Hoe hoog is de minimale inktbezetting?
- Hoe hoog moet de resolutie van mijn gegevens zijn?
- Hoe kan ik mijn drukbare product aan beide kanten laten bedrukken?
- Hoe kan ik mijn drukgegevens uploaden?
- Hoe maak ik UV-inkt aan?
- Hoe maak ik UV-lak aan?
- Hoe maak ik de gedeeltelijke veredeling in mijn drukgegevens aan?
- Hoe maak ik de omslag bij brochures op de juiste manier aan?
- Hoe maak ik de omslag bij catalogi op de juiste manier aan?
- Hoe maak ik de veredeling met zilverfolie aan?
- Hoe maak ik een speciale kleur aan?
- Hoe maak ik mijn logo voor reclameartikelen in goud of zilver aan?
- Hoe maak ik mijn logo voor reclameartikelen in het wit aan?
- Hoe maak ik reliëflak aan?
- Hoe werkt de "Online vormgeven"-tool?
- Hoelang worden mijn drukgegevens opgeslagen?
- Ik heb problemen bij het laden van de pagina. Wat nu?
- JPEG, TIFF en andere bestanden naar vectorgrafieken converteren
- Kan ik een PDF met meerdere pagina's uploaden?
- Kan ik mijn drukgegevens achteraf wijzigen?
- Kan ik mijn drukgegevens vervangen?
- Kunt u de vormgeving van mijn drukwerk verzorgen?
- Mijn upload doet het niet, wat kan ik doen?
- Naar wie kan ik mijn drukgegevens sturen?
- Vier kleuren vind ik niet voldoende - ik wil graag een veelkleurig gedrukt product. Wat nu?
- Waar moet ik bij lettertypes op letten?
- Waar moet ik bij lijnen op letten?
- Waarom moet ik mijn drukgegevens aanmaken in CMYK?
- Waarom zien de kleuren op mijn gedrukte product er anders uit dan op het beeldscherm?
- Wat betekent "inslagschema"?
- Wat betekent 1/0-kleurig, 2/1-kleurig, 4/4-kleurig?
- Wat is een bestand ter aanzicht?
- Wat is een snijmarge of afloop?
- Wat is het verschil tussen de kleurweergave bij RGB en CMYK?
- Wat wordt er bij de gegevenscontrole gecontroleerd?
- Wat zijn snijtoleranties?
- Wat zijn transparanties?
- Wat zijn vouwlijnen?
- Welke bestandsformaten kan ik versturen?
- Welke gegevenseisen moet ik in acht nemen?
- Welke instellingen gebruik ik voor een PDF die optimaal kan worden afgedrukt?
- Welke veiligheidsafstand moet ik in acht nemen?
- Worden mijn drukgegevens gecontroleerd alvorens ze worden gedrukt?
Betaling en factuur
- Geeft u korting?
- Hoe en wanneer ontvang ik mijn factuur?
- Hoe kan ik een factuur nogmaals ontvangen?
- Hoe ontvang ik mijn geld terug na een annulering?
- Ik heb als betaalwijze "creditcard" geselecteerd. Waar moet ik dan op letten?
- Ik heb een geldig BTW-nummer vermeld. In welke landen kan ik laten leveren?
- Ik wil mijn factuuradres graag wijzigen. Hoe kan ik dat doen?
- Kan de factuurontvanger afwijken van de ontvanger van de levering?
- Kan ik een factuur op een andere naam laten zetten?
- Kan ik mijn order zonder BTW ontvangen?
- Kan mijn leveradres afwijken van het factuuradres?
- Ontstaan er bij een bestelling met een internationale overboeking vertragingen?
- Uw systeem accepteert mijn BTW-nummer niet. Wat kan ik doen?
- Waar en hoe kan ik mijn tegoedbon inwisselen?
- Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
- Wordt het bedrag van de bestelling direct van mijn creditcard afgeschreven?
Verzending en levering
- Hoe bereken ik de levertijd?
- Hoe hoog zijn mijn verzendkosten?
- Hoe wordt mijn order verzonden?
- Hoeveel weegt mijn bestelling?
- Ik heb meerdere bestellingen opgegeven. Worden deze samen verzonden?
- Ik kan mijn pakket niet volgen. Wat nu?
- Ik zou mijn bestelling graag eerder ontvangen. Kan dat?
- In welke landen kan ik laten leveren?
- Is bezorging op zaterdag mogelijk?
- Is een neutrale verzending mogelijk?
- Kan ik alle producten in pakketten van 15 kg laten leveren?
- Kan ik de wijze van verzenden achteraf wijzigen?
- Kan ik een leveradres opgeven dat afwijkt van het factuuradres?
- Kan ik het leveradres achteraf wijzigen?
- Kan ik mijn bestelling bij u afhalen?
- Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een verpakkingsstation of een pakketshop?
- Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren dan mijn eigen?
- Kan ik mijn order over meerdere leveradressen verdelen?
- Kan ik naderhand nog wijzigen of mijn bestelling in pakketten van 30 of 15 kg wordt geleverd?
- Kunnen afzonderlijke producten van één bestelling als spoedzending worden verstuurd?
- Moet ik mijn bestelling op mijn factuuradres laten leveren?
- Waarom heb ik mijn levering nog niet ontvangen?
- Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik op de leverdatum niet aanwezig ben?
- Wat is de leverstatus van mijn order?
- Wat is het verschil tussen de standaard verzending en de standaard verzending PLUS?
- Wat kan ik doen wanneer ik op de aangekondigde leverdatum niet aanwezig ben?
- Wordt er milieuvriendelijke verzending aangeboden?
- Wordt mijn order met een expeditiebedrijf of pakkettransporteur verzonden?
- Wordt mijn order met een expeditiebedrijf verzonden?
Reclamatie
- Er werd een kleinere oplage aan mij geleverd dan besteld. Wat nu?
- Hoe kan ik over mijn bestelling reclameren?
- Hoe lang duurt herdrukken?
- Hoe wordt mijn reclamatie zo snel mogelijk in behandeling genomen?
- In welke vorm wordt mijn klacht afgehandeld?
- Kan ik de productconfiguratie bij een herdruk wijzigen?
- Mijn levering is niet goed. Kan ik een nieuwe bestelling opgeven?
- Moet ik bewijsexemplaren of foto's opsturen?
- Wanneer wordt mijn reclamatie in behandeling genomen?
Klantenaccount
- Hoe kan ik mij registreren?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
- Hoe kan ik mijn klantenaccount wissen?
- Hoe kan ik mijn leveradres wijzigen?
- Hoe kan ik mijn tegoed gebruiken?
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Ik kan niet meer inloggen! Waar kan dat aan liggen?
- Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen. Wat moet ik doen?
- Ik wil me graag afmelden voor de nieuwsbrief. Wat moet ik doen?
- Kan ik verschillende creditcards gebruiken?
- Waar kan ik de status van mijn order bekijken?
- Waar kan ik mijn tegoed bekijken?
Onderneming
- Hoe kan ik in contact komen met Onlineprinters?
- Is Onlineprinters gecertificeerd?
- Maakt Onlineprinters zich hard voor de bescherming van het milieu?
- Sponsort Onlineprinters mijn evenement?
- Waar vind ik de algemene voorwaarden van Onlineprinters?
- Waar vind ik het colofon van Onlineprinters?
- Wat is het adres van Onlineprinters?
- Wat zijn de bankgegevens van Onlineprinters?
- Wat zijn de openingstijden van het klantencenter?
Producten
- Hoe zet ik de L-banner op?
- Hoe zet ik de X-banner "Standaard" op?
- Hoe zet ik de dropflag in maat S op?
- Hoe zet ik de gebogen beurswand op?
- Hoe zet ik de opvouwbare textielbalie op?
- Hoe zet ik de pop-up-tower op?
- Hoe zet ik de rechte beurswand op?
- Hoe zet ik de textielvouwdisplay op?
- Hoe zet ik de wingflag op?
- Hoe zet ik het gebogen pop-up-display op?
- Hoe zet ik het giantpole-systeem op?
- Hoe zet ik het roll-up-systeem "Basic" op?
- Hoe zet ik het roll-up-systeem "Exclusief" op?
- Hoe zet ik het roll-up-systeem "Standaard" op?
- Hoe zet ik het roll-up-systeem "XXL" op?
- Hoe zet ik het stoepbord "Exclusief" op?
Online vormgeven
- Biedt u motieven voor de vormgeving aan of moet men alles zelf uploaden?
- Heb ik bepaalde programma's of installaties nodig om de "Online vormgeven"-tool te kunnen gebruiken?
- Hoe werkt de "Online vormgeven"-tool?
- Hoeveel kost het gebruik van de "Online vormgeven"-tool?
- Kan ik in de "Online vormgeven"-tool ook eigen foto's en logo's gebruiken?
- Kan ik producten direct online vormgeven?
- Kunnen onze bedrijfskleuren en het -lettertype ook in de "Online vormgeven"-tool worden gebruikt?
- Werkt de "Online vormgeven"-tool met alle browsers?
- Zijn de producten in de "Online vormgeven"-tool duurder?