Gegevens verzenden
Hoe upload ik mijn opgemaakte bestand(en)?
U kunt uw opgemaakte bestand(en) bij de meeste producten vóór of na aankoop naar ons verzenden. Maak gebruik van het upload-venster:
- Tijdens het bestelproces
- Direct na voltooiing van uw aankoop
- In het besteloverzicht in uw klantenaccount
- Via de link in de mail met uw bestelbevestiging
Als u wilt zien hoe uw ontwerp er op het product uitziet, kunt u gebruikmaken van de upload-functie tijdens het bestelproces vóór de aankoop. Deze is momenteel nog niet voor alle bedrukbare producten vrijgeschakeld. Wij werken aan uitbreiding van deze service.
Kan ik mijn opgemaakte bestand(en) achteraf wijzigen?
Wij beginnen na het uploaden (en ontvangst van de betaling) spoedig met de productie, zodat uw uw bedrukte producten snel in handen heeft. Gedurende een korte periode na het uploaden bestaat de mogelijkheid een opgemaakt bestand nog te wijzigen. Daarvoor klikt u in het besteloverzicht op de knop "Bestand verwijderen & opnieuw laden". Het kan vervolgens enkele minuten duren voordat u het bestand opnieuw kunt uploaden.
Uw bestand wordt bij het uploaden gecontroleerd op de belangrijkste eisen zoals formaat en resolutie. Wij adviseren u bovendien zelf nog een laatste blik ter controle op spelling en ontwerp te werpen, zodat u later een vlekkeloos gedrukt product in uw handen kunt houden.