Goed

Trustpilot

Praktisch, creatief, seizoensspecifiek

Onlineprinters breidt assortiment uit met 800 reclameartikelen

De onlinedrukkerij Onlineprinters heeft meer dan 800 nieuwe reclameartikelen in het eigen assortiment opgenomen, van sleutelhangers en luidsprekers tot en met sporttassen. Daarmee pakt Onlineprinters het segment relatiegeschenken groots aan. „Wij zien onszelf als aanbieder van full service“, licht CCO Christian Würst toe. „In de marketingmix zijn give-aways als permanent reclameproduct qua kosten/baten-aspect het beste middel. Dankzij de uitbreiding van ons assortiment kunnen klanten al hun benodigde reclameartikelen gemakkelijk en gebruikersvriendelijk aanschaffen. Prijzen kunnen 24 uur per dag bindend worden berekend en artikelen kunnen direct worden besteld – het wachten op handmatig opgestelde offertes is tegenwoordig niet meer van deze tijd“, zo vervolgt Würst.

Voor een zo breed mogelijke samenstelling heeft Onlineprinters zich toegelegd op verschillende terreinen van het leven en reclamemiddelen uit de categorieën kantoorartikelen, huishoudelijke artikelen, textiel, vrije tijd, outdoor, elektronica, gereedschap en seizoensartikelen geïntroduceerd. Voorzien van het logo van de reclamemaker en specifiek geselecteerd, spreken reclameartikelen de meest uiteenlopende doelgroepen aan. „Give-aways in het corporate design zijn vooral populair op beurzen en als klantenbindingsinstrument, bovendien zijn ze zeer geschikt om de eigen medewerkers te helpen bij het verspreiden en leveren van informatie“, weet Christian Würst. „Afhankelijk van de gelegenheid kunnen relatiegeschenken een presentatie in het openbaar optimaal aanvullen, of het nu kofferlabels voor een toerismebeurs zijn, strandspelletjes voor gezinnen of powerbanks voor digital natives die altijd stroom voor hun smartphone nodig hebben.

800 nieuwe reclameartikelen van Onlineprinters
Perscontact:

Patrick Piecha
Hoofd Pers en PR

press@onlineprinters.com
Tel.: +49 9161 6209807
Meld u aan
Wachtwoord vergeten
Nieuwe klantenaccount aanmaken
Geen toegangsrecht tot deze klantgegevens.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Nieuw bij ONLINEPRINTERS? Nu registreren
Controleer uw e-mailadres
Na een geslaagde authentificatie ontvangt u per e-mail een gedurende 1 uur geldige link evenals verdere aanwijzingen voor het terugzetten van uw wachtwoord.
Voer uw e-mailadres in
Voer uw wachtwoord in
Herhaal het wachtwoord
Wij gebruiken de door u meegedeelde gegevens om een klantenaccount aan te maken en voor de uitvoering van uw bestelling. Wanneer u een product heeft gekocht kunnen wij u daarna via een e-mail aanbevelingen voor soortgelijke producten sturen. Wanneer u dat niet wilt kunt u ons een berichtje sturen of klikken op de afmelding in de e-mail. Meer informatie vindt u op Privacybescherming.
Heeft u al een klantenaccount? Naar de aanmelding
Meld u met de juiste toegangsgegevens aan om toegang te krijgen tot de gepersonaliseerde productvoorstellen. Met één klik op de knop wordt u doorgestuurd naar de standaardproductpagina zonder personalisatie.
Naar de productpagina