Afbeelding van

Goed

4.42/5.00

Betrouwbare webshop

Klantenservice:  020 262 19 19   Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.00 uur  |  Contactformulieren

Reclamatie
Niet tevreden?
Mocht het drukwerk niet aan uw verwachtingen voldoen of zelfs gebreken vertonen, heeft u de mogelijkheid om uw probleem nauwkeurig te beschrijven en ons een toelichting voor de bewerking van de klacht te geven. Zodra wij over de nodige gegevens evenals de noodzakelijke bijkomende informatie (afbeeldingen of bewijsexemplaren) beschikken, zullen wij uw klacht in behandeling nemen en u zo snel mogelijk een oplossing aanbieden.

Om een reclamatie in te dienen, vragen wij u om de volgende aanwijzigen in acht te nemen.

Omdat wij reclamaties, die als gevolg van foutief opgemaakte drukgegevens zijn ontstaan, niet kunnen aanvaarden, vragen wij u om te controleren of de door u geploade gegevens aan onze eisen voldoen. Informatie hierover vindt u in onze gegevensinformatie en onder "Details" op de desbetreffende productpagina.