Klantenservice:  020 262 19 19   Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.00 uur  |  Contactformulieren

Ik heb persoonlijk hulp nodig

Wij helpen u graag verder! U kunt ons direct bereiken via onze contactformulieren in de rubriek Contact. Of u belt met onze klantenservice (telefoonnummer staat bovenin op onze startpagina).

Waar kan ik veranderingen/nieuwtjes zien?

Veel nieuwtjes vindt u in de nieuwskaders direct op onze startpagina onder het productoverzicht en in het overzicht in de rubriek Wie zijn wij → Actueel. Bovendien blijft u met onze Nieuwsbrief altijd op de hoogte.

Is Onlineprinters gecertificeerd?

Om de hoogste kwaliteit te realiseren, besteden wij bijzonder veel aandacht aan het werken volgens hoge productiestandaards. U vindt onze certificeringen in de rubriek Wie zijn wij → Gecertificeerde kwaliteit.

Geeft Onlineprinters korting?

Wij bieden in onze onlineshop al zeer voordelige prijzen welke mogelijk zijn door een grotendeels geautomatiseerde, eigen productie in ons bedrijf. Als onderneming met regelmatige bestellingen, verheugen wij ons op uw aanvraag via onze rubriek Contact → Aanvraag voor zakelijke klanten met betrekking tot het regelen van speciale condities. Meldt u zich bovendien aan voor onze Nieuwsbrief - hier vindt u tegoedboncodes bij geselecteerde acties voor uw bestellingen.

Kan ik producten aanvragen die buiten de aanbieding vallen?

Onlineprinters biedt een zeer uitgebreid assortiment standaarddrukwerk, dat wij op grond van onze geoptimaliseerde en nagenoeg volledig geautomatiseerde processen produceren tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Formaten die van ons productassortiment afwijken, kunt u bij zeer hoge oplagen graag aanvragen via onze rubriek Contact, zodat wij u een individuele offerte kunnen maken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, bieden wij u de optie "Wachtwoord vergeten" (direct onder het invoerveld van het e-mailadres rechts bovenaan in de onlineshop). Hier kunt u uw wachtwoord via een bevestigings-e-mail opnieuw instellen, om vervolgens weer in uw klantenaccount te kunnen inloggen.

Wat is de status van mijn order?

U kunt de status van uw order volgen in het "Besteloverzicht" in uw klantenaccount. Daar vindt u alle belangrijke informatie over uw bestellingen evenals de facturen van al uw reeds gefactureerde orders om te downloaden.

Kunt u mij voorbeelden van uw producten toesturen?

Vanwege onze automatische productie kunnen wij helaas geen specifieke voorbeelden beschikbaar stellen. Maar wij bieden in onze onlineshop een hoogwaardig papierstalenboek en onze Sample Box aan. Hierin ziet u behalve veel materialen ook de drukkwaliteit en verschillende oppervlakteveredelingen. U kunt het stalenboek/de Sample Box direct bestellen via de desbetreffende knop rechtsonder op onze startpagina.

Krijg ik een voorafdruk (proef) bij mijn bestand?

Op grond van de geautomatiseerde bestelprocedure kunnen wij geen voorafdrukken beschikbaar stellen om te controleren of om vrij te geven. De ProcessStandard Offset die wij gebruiken, waarborgt een hoge kleurenkwaliteit. Wanneer u toch voorbeelden nodig heeft, adviseren wij u een kleine oplage te bestellen. Een uitzondering hierop vormen de categorieën Brochure en Catalogus, waarin u als optie een kleurbindende proefdruk van de titelpagina kunt bestellen.

Sponsort Onlineprinters mijn evenement?

Onlineprinters is een actieve sponsor van verschillende projecten. Andere sponsoractiviteit passen momenteel niet binnen ons marketingbudget. Wij vragen om uw begrip en wensen u succes met uw activiteiten.

Waar kan ik tegoedbonnen inwisselen?

Wanneer u een tegoedbon heeft, kunt u die tijdens de bestelprocedure inwisselen. Wanneer u een product in de winkelwagen heeft gelegd, vindt u het desbetreffende veld rechtsonder op de pagina - na het invoeren gewoon op OK klikken en de waarde van de tegoedbon wordt direct van de orderwaarde afgetrokken.

Kan ik meer dan 1 product tegelijk bestellen?

Om technische en organisatorische redenen kunt u bij ons per bestelling slecht één artikel in de winkelwagen leggen. Alleen zo is een duidelijke toewijzing van de drukgegevens aan de order en een productie zonder vertragingen mogelijk. Wanneer u meerdere artikelen wilt bestellen, verzoeken wij u verschillende bestellingen in onze onlineshop op te geven. Uitzonderingen vormen productcategorieën met "multipacks" - hier kunt u van hetzelfde product verschillende versies bestellen. U vindt deze optie bijv. bij flyers, affiches, visitekaartjes en postkaarten.

© 2009 diedruckerei.de, Shoplösung powered by WEBSALE AG